Ett försök.

Ett försök att starta om igen på bloggen. 
 
Mest för att jag gillar att dela med mig av min vardag och skönt att skriva av mig lite då och då. Så idag nu i en timma ska jag försöka få till en design + header. På fredag åker jag till Mallorca så jag får väll försöka få lite internet och kunna lägga ut lite bilder från dagarna, ska även försöka fixa tidsinställda. Antingen kommer de gå ganska bra o börja blogga igen eller så skiter det sig, vi får väll se. Jag gör ett försök idag och fixar en header i alla fall. 
 
Bonito, är en storhäst jag börjat rida, 10 år, genomsnäll. Ni kommer få lära "känna honom" under tiden (om jag får igång bloggningen). 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0