Tack för idag tjejer!

Idag vaknade jag vid 13 och var supertrött, drog ner till stallet och mötte Molly, cyklade sedan till citygross MEN på vägen så hoppade min kedja på cykeln.. Så både jag och Molly försökte fixa men det gick ju inte! Så jag fick rulla ner till citygross, haha. Gick in och mötte Blondi och AnnMari, handlade lite, käkade korv, osv. Vi satte oss utanför citygross och jag skulle försöka laga min kedja, så kommer en kille som snackar engelska och frågar om han ska hjälpa till och vi tackar självklart ja! Jag tänkte att det skulle väll säkert inte funka men efter typ 5 sekunder var den dit satt igen, det var sjukt! Grym var han! Aja, vi cyklade till stallet och lämnade våra saker (vi skulle dit och fodra) eftersom Lotta hade fångat upp oss igår eftersom hon inte hade någon som kunde fodra. Har haft en grym dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0