Tills döden skiljde oss åt..<3

De senaste åren så har ett par underbart fina djur försvunnit ur mitt liv, jag hatar döden, hatar att prata om det eller bara höra det, de djuren som försvunnit de senaste åren är Stella, Lilleskutt, Lady & Cornelis..
Jag ångrar så att vi inte hade mer bilder, och bättre bilder..

Stella blev bara någon/några veckor, då Lady råkade lägga sig på henne när hon bara ville vara snäll och mata henne.. Stella var den enda kattungen som var hona i den kullen.
Lilleskutt skrev jag ju om för ett par inlägg sen.. Jag fick väll henne när jag var 4-5 någonting? Och då var hon bara en liten unge, sedan hade jag henne tills hon var 8 år tror jag, där hennes liv tog slut..

Lady skrev jag ju också om i ett inlägg, har för mig att vi köpte henne från ett hem och hon var pigg o glad, vi fick reda på att hon älskade glass, haha. Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg hur gammal hon blev.. Men hon bara dog, jag vet inte av vilken anledning, hon bara låg i Bellas korg..
Cornelis, underbara katten, han blev väll 16 tror jag och vi avlivade honom på grund av cancer.. det var svårt, flera dagar i skolan satt jag bara och liksom, tänkte på honom, jag saknade honom så.. och det gör jag fortfarande. Katten på bilden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0