Ridläger!

Skulle ju haft sommarhäst i år.. Men blev inget med det eftersom jag inte hittade någon häst/ponny.. Så nu kanske det blir ridläger, får reda på det idag, hoppas verkligen! I så fall blir det nog på klubben jag rider, Kongahälla ridsällskap!
Men vi får se, det är så mysigt när man kollar runt på olika ridläger och bara drömmer sig bort.
Tänkte skriva upp det ridläger jag varit på! (Som jag kommer ihåg)

Det var något år då jag var på KRS (var ganska liten) och då delade jag ponny med min kusin, hade Lisa!
Foto Sarah Kristiansson
Sedan var det 2007 då jag åkte med min kusin Evelina och två kompisar, Maria och Tina till ranchens.
Då hade jag Felix! Bild från när jag hyrde han!
Sedan 2008 var jag inte på något tror jag och 2009 gick jag på tofta!
Och då hade jag Fredrik!
År 2010 gick jag på ranchens ridläger igen och denna gången fick jag Mr.Romeo, åh älskade häst!
Han var på en tävling förra våren på KRS och jag gick fram till honom och hon som hyrde honom, och ja, jag började seriöst att gråta, jag var så glad över att träffa honom! Även när jag var på lägret 2010 då så träffade jag Felix och kunde inte hålla tårarna inne då heller.. Dom två hästarna betyder jättemycket för mig!
2011 gick jag på 2 ridläger, stall hagens och alleby´s!
På Stall hagen hade jag en häst som heter Violino!
Sedan på alleby hade jag lite olika hästar..
Det började med Tequila, men hon var halt/inte riktigt fräsch..
Så jag fick Jolie

Men skulle hoppa med Zalami(salami) eftersom Jolie kunde bli lite het.

På en uteritt var det en som inte vågade rida Flora, eller hon var ganska pigg, så vi bytte och jag fick en liten c-ponny.. hahah! Inte jag på bilden.
Och på gymkhanan hade jag Zingo!
Så nu är det 2012.. Hur kommer de bli denna sommarn?

Kommentarer
Postat av: Emma

men hon var ju min medryttarponny!

2012-06-10 @ 16:46:54
URL: http://nattstad.se/emmakihlandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0