Blir ju galen.. Hoppning, Cyklon, 2012-06-15

Shit vad sur jag blev idag.. Jag fick först Quinto men jag bytte till Cyklon.. Den enda som man kunde byta med idag!? Jag seriöst hatar att rida dom två hästarna! Sa först att nej jag tänker inte rida.. Men, kom på sedan, det är sista ridningen, det är lika bra, jag behöver inte rida, kan i alla fall sitta på hästfan. ÅH!!! Jag har ju sagt att jag verkligen inte vill ha någon av dom. Jag gick in till sadelkammarn tog en borste och en hovkrats, jag han borsta ett drag om man säger så innan jag bröt ihop, seriöst, jag klarade inte av det, visst jag kan rida hästarna, men jag vill inte, kunde ingen annan fått honom.. NEJ USCH! Nelson har förresten vilat idag.. :/
.
Hoppningen då.. Gick rätt bra, men var inte på världens bästa humör så ja..  Vi hoppade en ganska rolig bana. Cyklon var pigg och framåt, han hoppade allt men blev lite seg ibland, haha. Ehm, men Lotta tyckte det såg fint ut och sa att jag jobbade grymt med honom, visst det peppar upp mig men nää.. Kom även och tänka på det, Cyklon och Quinto är två hästar jag verkligen inte gillar, men när jag stod inne hos Cyklon så kom jag tänka på det, den dagen dom två försvinner, jag kommer inte må alls bra, även om jag inte gillar dom, det känns bara så konstigt. Aja, är ändå glad över att jag red :) Haha, Lotta blev lite överraskad eftersom Cyklon är inte en så bra hopphäst eller så men vi hoppade en 90-95 oxer!
.
Ville även tacka Blondi för igår och idag morse, Emma för en fin fotodag, och Vera & Linnea för att ni peppade mig och fanns där när jag inte var på bästa humör! :')
.
(Ingen bild tyvärr..)
Så de blir en på min bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0