Ridlägerdag, MÅNDAG 2/7-2012

Måndagsmorgon började med att jag gick upp halv 7 och åkte iväg till veneröd för att hämta Pride. Hon lastade nästan sig själv, så bra gick det. Det var en härlig känsla att köra iväg henne. När vi var framme vid stallet så lastade jag av henne och jag och Pride gick runt lite och kollade medans mamma och Reine packade ut. 
 
 
När vi kommit på plats och allt sånt var det dags för första ridpasset!
Det var för Anna, ett dressyrpass, jag hade dressyrsadeln och ett träns jag inte använt innan, vi tränade med sitsen och dess inverkan, red utan stigbyglar och det funkade mycket bra, dock gillar jag inte dressyrsadlar..
Efter detta åt vi lunch som blev makaroner och köttbullar, riktigt go lunch på början av en fin vecka (5 dar).
Sedan var det dags för ett till dressyrpass för Anna, vi tränade med ungefär samma sak. 
.
Vi åkte även till Åby vid 4-5 tiden, det var ett kval och så var det några poänglopp, även monte!
Jag kan ju stället hyffsat bra nu förtiden, älskar att vara där, men utan kameran blev det lite långtråkigt, glömde den i hyddan där vi sover.. Längtar tills olympiatravet nästa år, älskade olympiatrav!
.
Den natten sov jag hos pappa på grund av vissa människor på lägret.. 
Annars var det en underbar start på de 5 dagarna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0