Om-planerad

Dagen blev om-planerad eller hur man ska säga.. planerna ändrades i alla fall... Haha, åkte till mormor och morfar i och kom hem nu, hade väldigt trevligt. Vi käkade lite kakor och Molly lekte med dockor och sånt, haha. Hälsade även på shettisarna och våran föredetta katt Tiger<3 Tog även med oss hundarna så dom fick se lite annat också. Jag älskar att vara hos mormor och morfar och särskilt när dom har djur också. Jag tycker det är synd att shettisarna inte har bra hovar, annars kunde jag pysslat med dom och gått promenader och sånt och så kunde Molly ridit lite då och då.. egentligen skulle jag vilja hjälpa shettisarna och mormor och morfar, men hur? 
.
Åker i alla fall till KRS sen och rider igen i min  gamla ridgrupp!
 
Foto Daniela Nilsson :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0