Köpa bloggdesign/header?

Mejla mig till [email protected] om du vill ha en välgjord design/header efter dina önskemål för ett litet pris! Det ENDA du behöver göra är att skicka bilder och ditt önskemål hur du vill ha den. Du kan även ge mig fria händer. 

Priser:
 
Endast header 15 kronor.
Då skickar du bilder som du vill ha i din header och sedan önskemål hur du vill ha den eller om du ger mig fria händer. Jag fixar den och sen får du den antingen skickad eller om jag sätter in den. 
.
Header & Bakgrund, 25 kronor.
Samma som "endast header" och så en bakgrund till det.
Vill du ha en animering i så är priset detsamma.
.
Hel design, 40 kronor.
Då fixar jag bakgrund, header, länkar, osv.
.
Vill du beställa eller har några frågor? Skicka ett mail till [email protected]!
.
Gamla header exempel.
 

Kommentarer
Postat av: Andréa

Vilka fina headrar, har du gjort dom? :)

2012-09-01 @ 20:45:10
URL: http://andreab.blogg.se
Postat av: Andréa

Sv: Jätte fina!

Vad använder du för program? :)

2012-09-26 @ 18:35:14
URL: http://andreab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0