Sara Båstedt - Presentation

Sara Båstedt vem är hon? Var kommer hon är från? Hur gammal är hon? 
____________________________________________________________________________________
 
Jag är Sara Båstedt och driver bloggen http://hoppsmurfen.blogg.se. Jag är 15 år, född 1998 och kommer från Hålta/ytterby/kungälv, eller ja, utanför göteborg!  Mitt liv består av min underbara familj, mina djur, fotografering, hästar och andra saker och ting, mina vänner också såklart! Min kamera är en NIKON D3100 och jag har 2 objektiv,  mitt standardobjektiv gick sönder så jag fick ett nytt (NIKON) 18-105 och mitt SIGMA 18-200. 
Jag fotograferar det mesta, men självklart är det djur jag gillar mest att fotografera. 
 
 
Jag har en hel del djur som jag även skriver om i bloggen, jag har mina 3 hundar, mina 2 kaniner och mina 2 katter. Oså har jag min underbara familj. Det ni kommer få läsa mest om på bloggen är väll hästarna och min vardag som består av ja, hästar, bästa vännen Blondi/Sarah, mina djur,, min underbara pojkvän, familj såklart och framförallt hur det är att vara jag! Något annat ni vill veta? Tveka inte, fråga på!
.
Jag är en tjej som är oftast ganska flummig men jag kan vara lite känslig, beroende hur den andra människan är och vad jag tycker om den. Men jag försöker alltid vara posetiv och glad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0