Mynta<3

Hejhej!<3
Idag var jag fadder som sagt :) Men ni kanske inte sett inläggen eftersom blogg.se har dampat.. I alla fall. Mitt fadderbarn fick Mynta! Mynta och mitt fadderbarn var jättesöta tillsammans för mynta hade ett rött shabrak och mitt fadderbarn en röd tröja! Så gulligt! :D Hahah! Ska antagligen kolla på Måndag om hon är kvar och då ska jag se om jag kan bli skötare på henne :D<3 Idag så är jag verkligen sur på blogg.se... jaja skit samma<3

Mellan Onsdag och Fredag morgon kommer inte jag kunna skriva här på bloggen för att jag är i Danmark med klassen<3 Vi ska till skallerup klit som klassresa<3 :D

Hoppas att det blir kul! Men det blir det säkert har ju en så härlig klass!


Kommentarer
Postat av: L-G <3

vi skall också till skallerup klit första veckan på ht. yeeyh<3

2011-06-03 @ 23:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0