Liten bloppis! :D

Dax för bloggens första bloppis igång!

KOMMENTERA INLÄGGET FÖR ATT BUDA! INTE I ANNAT INLÄGG... TACK!

Regler:

* Man måste alltid höja budet med minst 5 kronor.
* Ett lagt bud är ett lagt bud, dvs att det är det som gäller.
* Köparen betalar eventuell frakt.
* Pengarna ges för hand på ett eller annat sett.

Har du frågor? Kommentera eller skicka ett mejl till " hoppsmurfen.blogg.se "

LOTTAR UT EN HEADER BESTÄLLNING ;D

Du som gillar min stil på header´s tycker jag att du ska kolla hit! :)
Då jag vet några som gillar min första header jag någonsin gjort (den jag har nu) så tänkte jag att jag kunde lotta ut att något fick en header! :) Lottningen är självklart gratis att vara med i!  Skicka ett mejl till mig om du vill vara med eller helt enkelt bara kommentera! Du får bara en LOTT
Budet börjar på 5 kr! :)
I din header-beställning ingår bilder om du vill låna (på djur eller natur /kläder eller vad som helst)
Och att jag gör den då! ;)

Om du har några frågor vet du vad du ska göra ;D fråga på!
Sedan lite begagnade grejer.
Dom är ca storlek medium. De e töjbara. Vita nästan lite ljusgråa men man kan kanske bleka dom i tvätten.
Ca Pris : 50 kr

Fyller din dotter eller son år? Ett perfekt litet paket som aldrig är använt! startpriset är 50 kronor! :)

Dom är storlek 36 och är märket Copperfield. Lilarutiga. Har en ficka på ena sidan. Helskodda i syntetmaterial.
Ca Pris : 100 kr

Dom är storlek 150 och även dom märket Copperfield. Brunlila rutiga Även de här har en ficka på ena sidan och helskodda i syntetmaterial.
Ca Pris : 70 kr

Dom är storlek 146 och märket Vequi comfort. Knäskodda. Trasiga men blivit ihopsydda i grenen. Även dom har en ficka på ena sidan där du kan lägga mobilen eller kanske lite godis ;D
Ca Pris : 30 kr

Detta var bara en början! :D Det kommer andra grejer någon annan gång! :D


HAR EN LITEN FRÅGA OXÅ! :)
ÄR DET NÅGON SOM HAR NÅGOT TIPS VAD MAN KAN GÖRA FÖR ATT MAN SKA KUNNA TJÄNA PENGAR?

TACKSAM FÖR SVAR! :D

Kommentarer
Postat av: i i d z. [FOTO]

sv; haha, ja jag älskar både hästar och fotografering (; <3

har du egen häst? :D



KRAM! <3

2011-05-25 @ 16:51:02
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

sv; okej, ja jag har egen häst :D



KRAM! <3

2011-05-25 @ 17:02:24
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

sv; karlshamn i blekinge ;D



KRAM! <3

2011-05-25 @ 17:10:32
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

sv; okej ;D

tack du med! ^^<3

hur länge har du ridit då? (:



KRAM! <3

2011-05-25 @ 17:22:29
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: i i d z. [FOTO]

sv; okej ;D

min mamma hade häst när jag föddes så jag red den (:

sen började jag på ridskola när jag va 5-6 år ;D

men har ridit i hela mitt liv i princip ;D



KRAM! <3

2011-05-25 @ 17:32:21
URL: http://prinsesc.blogg.se/
Postat av: Daniela C:

Sv: Jag menar "hööks är bra..":D

2011-05-25 @ 20:29:33
URL: http://minibatman.blogg.se/
Postat av: Malin

Vill gärna vara med i utlottningen :D Jag heter Malin! :)

2011-05-30 @ 22:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0