Violino! :D

Heey! ;)
Idag var det andra dagen på ridlägret och jag hade ju Violino idag igen^^ ;D
Det gick mycket, mycket bättre idag!
Vi hoppade, red ut & red barbacka!
Idag glömde jag tyvärr min väst just när vi skulle hoppa -.- ! Men idag glömde jag massa saker idag! Vatten, ridväst, rätt ombyte, shortshaps och massa sånt som är bra att ha om man blir varm eller så! Men igår var jag duktig! Hade med mig allt utan ombyte då, hehe!
Men imorgon hade jag tänkt vara duktig igen^^  Brukar gärna vilja rida med väst<3¨
I alla fall! :)
I helgen kommer det komma bilder för att jag är ju hemma hos älsklingsBlondii och då har jag ju kameran här och ingen dator!
Idag på ridlägret började med att vi hoppade sedan hoppade dom andra med shettisen men dom fick hoppa lite terräng, det fick inte vi :(<3 Men det var kul att kolla på! Efter det var det lunch! En jätte god korvstroganoff med ris fick vi! Annorlunda på något sett som gjorde den speciell!
Nu känner jag att detta inlägget blir väldigt långt..
Men ska bara skriva om 1 sak till!

Dagens rykttävling! :D :D :D
Aa idag hade vi då rykttävling och Violino var otroligt vacker! Han fick ha den nya blå grimman från hööks jag köpt till honom och matchande rosett i pannluggen! Bilder kommer på det oxå!

Kan väll egentligen bara säga att jag har en ny favorithäst som jag älskar! ;)

Ha det bra så blir jag glad! 

Kommentarer
Postat av: Evelina

rösta gärna på min klänning på nelly.com jag röstar självklart på din klänning. Här kommer länksidan:



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=CgKTZxvZeReWEoupEzH4Camwfy5QgHeinmzCZia4y3N3g9ikxnb1#Gallery

2011-07-01 @ 22:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0