Vilken läskig dröm! :o<3

Godmorgon får jag ju säga nu när klockan är 12:19.. hehe!

Jag vaknade med att tv:n var i gång och det var musik på tvn.. Loca people var på och jag hade drömt världens läskigaste dröm :o<3 Kanske inte världens men en väldigt i af! :o

Det började såhär:
Vi var tillbaka i våra gamla klasser (jag gick i 6H med en underbar klass!)
Och så kommer Mattias (vår lärare) och Benita (våran idrottslärare) fram och säger att vi ska göra några tester.
Först skulle vi svälja en bomb eller en fluga (radiostyrd) som kollade så allt var bra, liksom hur kan en radiostyrd fluga eller en bomb titta om allt var bra? I alla fall och sedan skulle vi spy upp den.
I den saken började Timothy.

Sedan skulle vi göra ett till test...
Vi skulle lägga oss på smält ost tills det stelnade och så skulle man äta sockriga och salta popcorn samtidigt som det var ett getingbo precis över en...
det började Rasmus i..

det sista testet var en läkarundersökning...
Men inte en vanlig för ni skulle man ta massa tabletter så skulle dom sticka nålar i huvudet så man såg hur högt IQ man hade.
Josefina började med det..

Jag hann aldrig göra något eftersom jag vaknade och det är ju tur.. fast jag hade gråtit hela drömmen typ så när jag vaknade på riktigt så hade jag tårar i ögonen och grät.. i drömmen var jag även nära på att ringa mamma och när jag vaknade hade jag mobilen i handen..

Lite läskigt :o<33

Heejdå!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0