Packlista till ridlägret!!

Ridlägret på stall hagen är redan om 6 dagar! Måste börja packa snart och tvätta borstarna^^ Har inte så jätte mycket tid just nu.

Det är 3 dagar som ridlägret är, men jag ska sova hos blondi från tisdagen oså börjar det på onsdag! Så jag måste ha saker jag kan ha hemma hos henne oxå! Jag visar upp min packningslista så får ni gärna säga om jag glömt något för asså jag tänker inte så mycket ibland.. hehe ;) 2 ridpass per dag tror jag det var + teori!

M I N   P A C K N I N G:
(T I L L   S J Ä L V A   R I D L Ä G R E T)
*
Ridskor
* Crocs (stavning?)
* gummiskor
* basketskor (sånna som ser ut som converse)
* 4-5 par ridstrumpor
* 2-3 ridbyxor
* Hjälm
* Säkerhetsväst
* Ridvantar
* 3 linnen
* 3 t-shirtar
* Ridjacka som även tål regn
* 1-3 tjocktröja/tröja med armar
* Grimskaft & eventuellt grimma.
* påse till smutstvätt
* Pengar
* systemkamera
* batteriladdare
* plåster till skavsår (ifall ngt händer)
* ryktlådan (där b.la finns rosetter, borstar och allt sånt)
* Papper på packlistan så man kan bocka av allt när man åker hem

S A K E R   S O M   J A G   O X Å   S K A   H A   H E M M A   H O S   B L O N D I:

*
Mobil
* Mobilladdare
* täcke
* kudde
* Tandborste, tandkräm.
* Borste.
* Toffsar
* människogodis ;D
* underkläder
* 1 liten handuk, 1-2 stora handukar.
* Tvål, schampo & balsam
* 2 par Mjukisbyxor
* 2 par shorts
* jumpsuit
* Får inte glömma mig oxå ;D

Sen tror jag inte det var ngt mer^^ :D
Mycket är det haha! :)

Fast innan jag packar ryktlådan måste jag tvätta borstarna ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0