Mynta<3 & Nelson<3

Ska berätta lite om måndagen^^
Det började då med att jag tog ut Bella och rastade henne, gav henne mat gick ner till stallet och upp igen, Anna ringer och undrar om vi kan göra något, jag säger aa :D, jag cyklar ner till ytterby station med vovven, Anna kommer, vi cyklade till citygross, handlar på city gross, cyklar hem till mig, äter, rastar bella ner till stallet<3

Sedan skulle vi rida :) Ulle fick passa Bella medans jag red :)
På kadriljen fick jag Mynta :D<3
En 12-årig fjording som kan vara lite stark men det gick finfint<3
Efter kadriljen tog jag min hund in i stallet och fick sedan reda på att jag skulle rida en gång till xd<3 Fast denna gången skulle jag rida på Nelson och så skulle vi hoppa studs :D

Det gick också jätte bra och han var inte lika stark som vanligt^^
Efter den ridningen tog jag min hund från alla i faddergänget som passat henne och gick in i hyddan där vi skulle göra i ordning! Vi ska nämligen inte ha Ulle som ridlärare i faddergruppen mer utan vi kommer få Lotta<3 Men hon e också bra :D

Men så vi skulle göra en liten överaskning, och då så skulle vi först äta mackor som förrätt, tacos som middag och tårta som efterrätt :D
Men när vi ätit mackorna så skulle Ulle åka och jobba typ.. :(

Men då bestämde vi att för vi hade bestämt sen innan att vi skulle åka till Liseberg med faddrgänget<3 Och så sa hon att vi sedan åker hem till Ulle och äter tre rätters middag :D Med tacos som middag^^ :D
MUMS :D<3

Detta blev ett långt inlägg :P

Hejjdå :D<3

http://youtube.com/thehoppsmurfen


Kommentarer
Postat av: Mire

Hej! - Jag har en tävling i min blogg där du kan

vinna ett valfritt smycke! - Var gärna med om du vill!



Här har du länken direkt till tävlingne:

http://mires.webblogg.se/2011/june/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment



♥ Kram

2011-06-21 @ 17:35:57
URL: http://mires.webblogg.se/
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

sv; ja allt är superduper med mig :)

2011-06-21 @ 18:22:57
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0