HEM TILL BLONDIIII ♥ ♥ ♥

 Sommar, sol & bad RIDLÄGER

Idag ska jag åka hem till min bäätiiis!<33
Det ska bli askul! Imorgon blir det ridläger och jag undrar veem jag får!..
Jag hoppas det blir ngn av dom jag önskat i af^^ Som sagt önskade jag
Pelle & Violino ♥
Nu håller även min älskade systemkamera på att laddas upp med fullt batteri så jag kan fota hela dagarna!! Kommer väll få ladda batteriet varje dag x)<3
Nää men när jag kommer tillbaka från stall hagen där jag ska gå på ridlägret kommer det komma en fet bildbomb!
Jag åker till Blondi så fort Molly (min lillasyrra) har sovit klart och ätit<3

AHH!! Märkte precis att det satt en blindning eller vad det heter på min handled usch!
I alla fall! Kanske inte skriver ngt när jag är hos älsklingsblondi så det kan bli mkt inlägg när jag kommer hem igen!! :D

HA DE TOPPEN! ;D
Fast jag är nästan säker på att jag kommer ha det mer toppen för jag ska rida mkt !! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0