(*)> Glad midsommar på er <(*)

Hejhej! :)
Får la önska alla en glad midsommar! :)
Här där jag bor har det varit ett "vanligt" midsommarväder med lite regndroppar, moln, blåst & ibland kommit lite solstrålar ;) Haha! Just nu ligger min älskade hund i mitt knä och lyssnar på "forever young" medans jag skriver och ska snart spela "singing horses" haha! man trycker på en häst så börjar den sjunga... lite random men men!

Snart är det ridläger på stall hageen! :D<3333

Igår & i förrgår tränade jag lite agility med vovven! :D
Det blev studs och hon var jätte duktig! :) Först sprang hon igenom våran tunnel och sedan ett kryss, ett kryss, oxer :D <3 Hahah!
Får åka till den riktiga agilitybanan snart! :)

Ha det toppen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0