Disa <3

Idag följde jag med mamma till Dione, Tango & Disa och skulle rida! :) (klockan var 9.30)
Egentligen skulle nog Christina (en av ägarna) följa med på någon av hästarna men hon var lite sjuk så Sven följde med istället :) Jag red Disa, mamma red Tango & Sven red Dione!
Disa var ganska pigg idag men mycket duktig!<3

Det var mycket kuul! :D (som vanligt)

Nu ska jag snart på kalas hos min kusin :D
Han heter Leo^^
Så pappa kommer väll snart och hämtar mig hos mamma och så åker vi hem till pappa och så ska jag leta efter mina saker.:)

Efter/innan?, kalaset ska vi kanske bada :D Första gången i år för mig.. haha känner mig lite efter men men!

Ha det toppen! Skriver kanske mer sen!
Byebye!

Disa --->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0