Blondi in my ♥

I fredags så var det sista gången vi red i våran grupp tyvärr<3
Och som sagt red jag Winston<3 :)
Och ännu en gång som sagt så åkte jag till blondi :D<3

Hennes pappa hade sagt "om du tar med dig kompisar nu varje dag så får du mindre fredagsmys", och du packade min pappa ner:
1 1,5 liters coca cola
2 chipspåsar
Fruit drops
10 klubbor
6 kolor
(snodde bilden på godiset av Blondi) (http://Sarawhbby.blogg.se)


Så vi satt lite av kvällen och tjocka oss ^^
Vi passade en hund också :D Den heter Sessan^^ skitsöt! Så på lördagen cyklade jag, Sessan & Blondi till stall hagen och var där ganska länge!<3

Har ju inte skrivit så jätte mycket i helgen därför blir det så många inlägg på en gång xd<3

Blir la Ullared snart :D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0