Helt glömt av!

Har helt glömt av att blogga idag! :O

Hoppas ni haft en fin dag.
Här kommer en sammanfattning av dagen med bilder^^

Först vaknade jag och spelade lite wow.



Sedan kom Johan och hälsade på ^^
Så vi fikade lite,

Sedan kom mamma och hämtade oss så åkte vi till mormor & morfar och fikade lite till!
Efter det åkte vi hem till mamma igen och öppnade julklappar! :D
Firade nämligen jul hos pappa :)
Fin bild *host*
Här fick jag,
En morgonrock,
Strumpor,
2 tröjor,
mössa & vantar,
handduk,
glassmaskinn,
ett värmehjärta typ,
earcuff,
högtalare typ,
Och säkert något mer jag inte kommer ihåg nu ;)
Jätteglad över både julklapparna här och hos pappa! :D
tack!
Och nu sitter jag här..
Väntar på maten och ska spela lite wow!<3
Ha det! Och förlåt för ingen skrivning :3

Kommentarer
Postat av: Sara

kan du inte lägga ut bilder på allt du fick? :D

2011-12-26 @ 19:55:31
URL: http://saraaholgersson.blogg.se/
Postat av: Lovisaa

Halo :) har några bilder på dig och nelson när ni rider fram till programridningen tror jag? Så undrar vilken mail du har så kan jag skicka dem till dig :)

Ps kommer va och fota Malin & Selina när de rider Louie & Stina på ons.tors och fre vill du att jag fotar dig lite oxå då (om du inte rider på tis såklart för du skulle väll rida han under veckan eller??)?? SES//Lovisaa =)

2011-12-26 @ 22:46:31
URL: http://stallcheyerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0