Vaknade precis,

Vaknade klockan 7:38 och kände att jag var förkyld, lite halsont och huvudvärk...
Så jag fick stanna hemma från skolan idag, och som sagt vaknade jag nu, 15:45 typ.
Tror Anna smittat mig eftersom hon var skeetförkyld och knarkade halstabletter igår, haha.

Har inte lika mycket halsont längre men förkyld är och huvudvärk. Men det går nog över sedan inatt så jag kan gå till skolan imorgon.
Det e ju bra, för då kan jag gå på agilityn oxå :3

Jag e fortfarande skeettrött men kan inte sova mer nu, kommer ju inte kunna sova inatt då.
Detta blir ett lite längre inlägg eftersom jag inte skrev imorse och så.
Men de blir väll mest lite vila idag.
Funderar på att rasta Bobo lite snabbt oxå, när jag ändå är hemma.
Han har börjat halta då och då :o Så vi vet inte riktigt var det är...
Vackra hund<3 Han blir så otroligt bra på bild<3 :D

Men jag har laddat in bilderna på datorn nu så jag lägger nog upp dom om en stund, så jag tänkte klä på lite riktigare kläder, rasta Bobo, äta något, ladda upp bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0