Tävlingar under ridlägret :)

Heey igen! ;)

Under ridlägret var det några tävlingar :))
Sista dagen fick vi reda på alla vinnarna :))

På onsdagen tror jag det var hade vi rykttävling! ;) Emma & Bailey vann! :)
Hade även en talangjakt på fredagen där jag, anna & Jossan vann :D Vi hade gjort om en låt typ :D

Var även en liten "överaskningstävling" sista dagen på uppvisningen.. Stilhoppning! :D
3:a kom Jossan & Fantasia :)
2:a Jag och Zalami <33
1:a Anna och Beda :)

Tipspromenad var det oxå och ja, jag och Elin hade väll typ hälften rätt eller något :P

En sista sak... Dom utsedde veckans... och jag blev veckans "Hästbytare" eftersom jag hade 5 hästar på 6 dagar ;)

De här hästarna hade jag ;)

Tequila :) (tror det är hon på bilden xD?? Vet inte riktigt, men hon ser typ ut så i af xD)


Jolie

Flora (ej jag på bilden)

Zalami

Zingo


Så jag drog hem :
2 prisrosetter
3 Diplom
1 rykttävlings protokoll :)
En chokladkaka (jag, anna och jossan fick de + en av rosetterna eftersom vi vann talangjakten ;))

HAHA ha det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0