Mätt, sjuk men ändå glad,

Haha var precis ute och körde lite agility övningar med Bella och Sonny men det skulle jag inte gjort eftersom jag fick ännu mer ont i halsen, Bella har blivit mycket bättre på vänster sida nu.. Hon har varit sån att hon kan inte gå på vänster sida utan hon måste gå på höger men det har blivit bättre! Och det är jag glad över :]


Sonny är ju som han är ;) Hahah nej men han är fortfarande studsig och springer gärna i förväg tillexempel i tunneln och sedan vänder tillbaka, men det är bara att öva, öva, öva!
Hade ju inte tänkt precis att tävla med honom men det är ju kul att träna med båda två.
Och han är även fantastisk i freestyle! Tillexempel slalom mellan bena, och andra liknande saker :]

Tror det blir skola imon, och hoppas nästan det eftersom jag inte vill missa för mycket och även träffa kompisar! Men så som halsen är så vet jag inte riktigt nu. Får vakna imorgon som vanligt och se hur jag mår. Men nu ska jag inte tjata mer om det! :D

Hahah ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda Josefsson- ponnyryttare & fotograf

sv: haha, vaddå din älskling? hildur? ida? x)

2011-08-31 @ 20:41:21
URL: http://allroundponnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0