Hemma!

Här hemma efter en trevlig skoldag :) 
Dagen börjades med ett idrottspass fortsatte med fotografering, bild och tillsist matte!

Ska äta potatisgrattäng och lite senare åker jag till agilityn!<3
Har fortfarande halsont, men agilityn kan man verkligen inte låta bli! Hoppas det inte regnar, det kommer det säkert göra men man får hoppas på det bästa!


Åh jag tycker den e så otroligt söt den bilden! Det måste jag verkligen säga och jag ångrar verkligen inte att jag målade den<3

Potatisgratängen väntar ;)



Kommentarer
Postat av: louisa

vaad bra<3 nu är hon ju ganska gammal och behöver lugn och ro!:)

2011-08-30 @ 16:08:50
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/
Postat av: Elin

jag har försökt att måla en sån bra bild jag kan bara inte fatta hur du lyckades !

2011-08-30 @ 16:14:44
Postat av: Elin

jag har försökt att måla en sån bra bild jag kan bara inte fatta hur du lyckades !

2011-08-30 @ 16:23:12
URL: http://ponnysyskona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0