Bollstad :3

Följde ju med Anna till Montana oh co<3
Så här kommer lite bilder.

Första bilderna: Jag fotograf :) Haha <3 Jao.
Anna och Montana :)

Lisa, hon trivs otroligt bra där! Hon kom till och med fram till oss med öronen uppåt! Så gulligt!

Lilla Lisa<3

Anna och Montana

:)

Montana

de här bilderna har Sarah fotat :) Finns under länkar :)

Jag och Montana :)

Jag, Montana och Anna

:)

Hahah :D

<3


:)


Jag fotat :) :

Anna och Montana :)

Blondi och Montana

Blondi och Montana

Blondi och montana



:3





Sarah har tagit:

Jag och Montana:)

jag och montana :)

Hahah jag och Alli

Anna och katt<3

jag och alli :xD

jag och alli

kissemisse



Så söta :D

Jag fotat:

Anna :)

Emil och "bella"

Blondi och "bella"

Muleee<3

Hahha jao lite bilder ^^ :)


Kommentarer
Postat av: louisa

LISA<33 :( trivs hon bra? saknar henne OTROLIGT mycket, lisa lilla ängeln:)<3

2011-08-30 @ 15:56:25
URL: http://hastbloggiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Är du lika lat som jag?

Din E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din söta bloggadress:

Här skriver du din kommentar:

Trackback
RSS 2.0